Cand esti luat de valul kegel si uiti sa te mai opresti s-ar putea sa te trezesti cu un muschi suprasolicitat, deci, ineficient si obosit.

Asta se datoreaza faptului ca noi facem kegel in fiecare zi, fara sa stim acest lucru.
Mai mult, exercitiile kegel “inconstiente” sunt cele mai eficiente.
Stiai ca lucrand de fapt fesierii faci kegel?
La fiecare aplecare – ridicare pe varfuri, genuflexiune si alte miscari pe care le facem acasa, cand spalam pe jos, intindem rufele, gospodarim in general, folosim fesierii.
Ii folosim fiecare actiune ca de exemplu intinsul rufelor: stai cateva secunde aplecata asadar, faci izometrie, relaxezi, te ridici pe varfuri si mentii ,iar izometrie.
Toate astea “inconstient” sau as zice mai bine – in transa .
Acest tip de exercitii ajuta la intarirea muschilor care sustin uterul, vezica urinara si intestinele.
Exercitiile Kegel ajută, totodata, la întărirea muşchilor vaginali.
Femeile gravide care fac exerciţii Kegel isi cresc sansele sa aiba o nastere mai usoara.
Întarirea muschilor în timpul sarcinii poate ajuta la dezvoltarea capacităţii de a-i controla în timpul travaliului şi naşterii.

Scris de: Mihaela Cojocaru,

Kinetoterapeut si doula
BB Center